Heerstraat 14 bus 1 - 3910 Neerpelt
+32 11 54 75 89
info@arttra-shop.be

Klachtenafhandeling

KLACHTENAFHANDELING

Natuurlijk treven wij er naar iedere klant die een bestelling plaatst in onze webshop 100% tevreden te stellen. Helaas kan het altijd gebeuren dat er ergens een foutje is gebeurd of er iets niet helemaal naar wens is verlopen.

Dat vinden wij jammer! We willen je daarom ook vragen, als je met een klacht of vragen zit, contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, per mail, chat of onze Facebookpagina. Wij zullen dat proberen jouw vraag/klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen en een antwoord/uitkomst te bieden.

Direct contact opnemen:

+32 11 54 75 89 ( Arttra-Store Neerpelt- BE)

info@arttra-shop.be

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Terug naar de webshop

De waardering van www.arttra-shop.com bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 89 reviews.